Nykvarn - Hammarby

Matchen mot Hammarby gick bra, vi spelade riktigt bra idag! Det blev 4-4 :) Jag lyckades med en assist då Emmelie gör ett riktigt snyggt mål på returen efter mitt skott. När det är någon minut kvar av matchen ligger vi under med 2-4 och jag täcker målvakten två gånger då Minna skjuter och gör mål båda gångerna i samma kryss! :D Jag är väldigt imponerad av vår insats idag och jag slutas inte imponeras av flickorna som hjälper oss som är födda 94 och 95, dom är så bra.

Nu ska jag skriva klart det sista på min psykologiuppsats så att jag kan lämna in den på fredag.

Jag pratade med mamma och pappa efter matchen också. Flygresan hade gått bra och när de kom fram var det bra väder så dom kunde lägga sig och sola på direkten..Allt var bra, hotellrummet var jätte bra med en stor balkong med havsutsikt och så fanns det två solstolar där så dom kunde ligga där i solen också......jag vill också vara där!!!


Zakynthos 07

Kommentarer
Postat av: alexandra

klockan är 6 och jag är uppe, GAH!!

ses snart, hihi

2009-03-05 @ 06:12:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0