Onsdag

Ikväll var det näst sista träningen inför den sista kvalmatchen mot Farsta, på hemma plan! :) Idag höll dom på att testa lite olika grejer som ska användas till matchen på måndag. Jag tror att det kommer bli grymt och hoppas verkligen att läktaren kommer vara proppfull med Nykvarnsfans ;)

Imorn är sista träningen..vi har lagt in en extra. Jag kan tänka mig och hoppas att det kommer märkas på träningen att det inte är många dagar kvar. Alla måste var laddade till 100% och verkligen vilja vinna för att det ska gå vägen! Farsta var absolut inget dåligt lag, de gav oss mycket bra motstånd även om det kändes som att dom inte var speciellt sugna på att vinna. Men det kan ju mycket väl ha ändrats till på måndag...

Det pratades även om att vi ska ha en avslutningsfest tillsammans med herrlaget nu efter kvalet. Det kan ju bli riktigt kul faktiskt! :)

Nej nu måste jag skriva psykologi B , ha det bra!


Sarah, se nu till att bli frisk! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0