11 maj

Det var precis som alltid trevligt att träffa släkten hos mormor och morfar i söndags! :) Sen följde jag och Douglas med Filip hem och kollade Sverige-USA och sen Canada-Ryssland. Efter finalen som Ryssland vann gick jag och Douglas hem till mig och somnade någon timme senare.

Jag och Filip var iväg och köpte skor i söndags också. Jag hittade två par fina skor som jag kan ha på studenten och Filip köpte ett par tygskor. Så nu har jag studentkläderna klart :D

Idag efter skolan åkte jag och pappa in till Södertälje. Först var det synkontroll = perfekt syn och sen undersökning hos tandläkaren som också gick felfritt, alltså inget hål :) Nu pluggar jag järnet...inte alls långt kvar till studentresan. Om tre dygn är vi där!!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0