13 maj

Hejhej!

Dagen började bra. Jag fick nämligen veta att jag kommer få MVG i filosofi :) Inte dåligt för att vara ett riktigt tråkigt och flummigt ämne. Nu känns det bra inför resan imorn. Jag har blivit klar med det skolarbete som jag skulle bli klar med vilket känns väldigt skönt!

När jag kom hem fortsatte packningen och sen kom Sarah, Lisa och Emmelie hit och fikade en stund :) Vi satt i solen på min balkong och mös hehe. Sen har jag även varit hos kusin Filip en stund också, vi kollade tv och snackade lite skit. Nu har jag packat klart och kan slappna av. Vi åker från Nykvarn strax innan elva imorn och 14.10 lyfter planet. Det ska bli så himla roligt och det är så roliga personer som ska med. Tänk att få åka på en utomlandsresa med sin pojkvän och sina vänner, det är ju det ultimata! :D

Nu ska jag sova så att jag orkar med morgondagen. Om ett dygn är vi och festar i Magaluf!!!!!


Kommentarer
Postat av: Lisa!

Hoppas att ni har haft en underbar vecka! :D Imorgon är det min tur att åka, så vi ses om en vecka gullet! Då ska vi festa :D PUSSSSSSS

2009-05-20 @ 10:38:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0