2 maj

Hejhej!

Min Valborg kunde inte bli bättre...den var verkligen perfekt! :) Vi var lite över tjugo stycken här hos Douglas och Felix och grillade, spelade grym musik och satt ute i solen och umgicks. Senare kom det ännu mer folk och vi fortsatte inne. Jag hade väldigt, väldigt roligt! Ända nackdelen var att Johan och Ragge kom och la sig i Douglas säng vid fyra när jag reda sovit nån timme så vi fick ligga fyra stycken där ett tag. Tillslut ger Douglas upp och kvar blir vi tre stycken som får trängas haha.

Igår blev det pizza till frukost sen städning..och innan vi ens hann städa klart började folket komma igen och så var vi igång igen! :) Även denna kväll var klockren med roligt folk, bra musik och perfekt väder. Jag älskar Mariefred! Johan och Ragge blev kvar här i natt också men Johan trängdes med Felix och Ragge låg i soffan, som tur var =) Idag har vi städat, solat en massa och sovit. Är helt slut nu!

Ikväll blir det lugnt här hemma med älsklingen, orkar inte göra något ansträngande alls. Ska kolla Robinsson har jag tänkt, om jag får för Douglas hehe.

Bilder kommer en annan dag, har massa! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0