21 maj

Ojojoj vilken resa...Jag har haft otroligt roligt tillsammans med en massa vänner och min underbara pojkvän :) Denna resa har verkligen innehållit allt, kanonväder, bad, sol, party varje kväll, snefyllor, perfekta fyllor, dans, kärlek, folk som blev betuttade, folk som blev väldigt osams, ny vänskap hittades, klagomål från hotellet, sjukdomar, saknad, svek, skratt, tröga komentarer,  men även om många saker av denna lista inte är positiva så har jag iallafall haft en bra resa. :)

Det var en kväll som blev förstörd för min del (inte mitt egna fel) men annars sammanfattar jag verkligen resan som kanonbra! Igår hade jag dock oturen att få ligga inne på hotellrummet hela dagen pga matförgiftning =/ Så jag låg och spydde mellan 8,30 - 17,30. Som tur var hade jag Douglas där som inte lämnade min sida på hela dagen, riktigt snällt.

Nu ska jag krypa ner i min efterlängtade säng. Bilder lägger jag upp snart, det finns massor :D

Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0