24 maj

Hejhej!

Helgen har jag spenderat hos Douglas :) Vi har bara tagit det lugnt vilket behövdes. Sovit ut, kollat filmer, tv, pluggat,  gått en promenad till Mariefreds camping i solen och så har jag bara njutit av att få vara hemma igen. Det var verkligen tur att det var helg när man kom hem. Inget illa menat men man blir ganska trött på personer som man spenderat sju dagar i streck med!

Idag när jag kom med tåget med halv tre stod mina älsklingar Sarah och Emmelie på stationen och mötte mig :D Vi gick och åt en god lunch på Goggos och jag fick självklart berätta om resan.

Nu ska jag sätta mig och plugga Rättskunskap i någon timme :P

Ha det bra!

Magaluf 09 







Kommentarer
Postat av: matilda

Det ser ut som att ni hade det sjukt kul, jag är avis ;) hehe

men hur mår du annars? kram

2009-05-25 @ 19:37:07
URL: http://matildaed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0