26 maj

Idag fyller en gammal vän till mig 20år, Grattis Andreas Andersson på födelsedagen! :)

Träningen igår fick oväntat bra och det var riktigt kul! Vi körde hinderbana och sen även fys. Så idag har jag träningsvärk, oj oj oj säger jag bara! :P

Blev helt klar med webdesignen idag också så nästa vecka får jag sovmorgon :) Nu är det inte många dagar kvar alls..tre stycken innan betygen sätts sen är det klart! :D :D

Idag ska Douglas följa med mig hem. Vi ska plugga men sen längtar jag efter att kolla på en bra film och bara ha det mysigt, vore inte helt fel idag. Men jag har träning idag också, vanlig innebandyträning. Usch vill inte ens tänka på träningsvärken imorn =/

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0