29 maj

Jag höll mitt argumenterande tal idag på svenska lektionen och det gick helt okej. Nu är det gjort iallafall! :) Sen på eftermiddagen skrev jag det sista provet. Ett internationell ekonomiprov. Så nu äntligen, äntligen är jag klar med alla uppgifter och alla prov och kan pusta ut!!! Och fan vad jag har slitit hårt de här tre åren men framför allt den här sista terminen i trean, jag har varit grymt duktig och nu är jag så stolt över mig själv. Jag hann med precis allt i tid :)

Och nu är det bara en vecka kvar till studenten. Först ska jag njuta av min första pluggfria helg på länge (om man räknar bort Magaluf) och sen på måndag har vi mösspåtagning. Tisdag och onsdag är vi lediga, torsdag ska vi pynta flaket och sen fika hemma hos en av våra klassföreståndare och på fredag tar vi studenten! :D

Idag efter skolan åkte jag in till Södertälje en snabbis. Jag hittade inte det jag letade efter men kom hem med en söt ljusblå klänning och lite underkläder. Efter det gick jag en lång promenad med Lisa som jag inte träffat på två veckor :) Det var mycket trevligt och vi berättade om våra resor för varandra.

Ha en bra kväll!


Lisa och jag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0