3 maj

Grattis Rasmus på 20års dagen! :D

Igår blev det en väldigt lugn dag. Vi städade hela huset och altanen, åt pizza och på kvällen kollade vi Robinsson och fotboll. Sebbe, Mackan, Hellan, VK, Pierre, Tobbe och Sara kom förbi en stund på kvällen också :) Men jag var så himla trött att jag gick och la mig vid elva.

Idag hämtade mamma mig vid halv tolv så åkte vi till E-tuna. Där blev det en del shopping, bla studentklänning!  :D Den är från Bikbok, ganska enkel men jag gillar den! Så köpte jag även ett par ljusa slitna jeans från Gina Tricot, en vår jacka, en kol, en klänning och en t-shirt :)

Nu är jag hemma och ska plugga. Har inte blivit något denna helg så ska ta tag i det nu tänkte jag! Min kamera glömde jag hos Douglas så bilder från helgen kommer nog imorn ;)
Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0