30 maj

Hejsan!

Idag har jag legat och solat på vår balkong i flera timmar, jättehärligt! :) Nu är sommaren här och jag hoppas verkligen att den här solen och värmen kan komma tillbaks på fredag!

Vid fyra åkte jag och Lisa till Turinge kyrka för att se Sannas (en tjej som spelat i vårt innebandylag) bröllop. Det var väldigt fint och istället för att gästerna skulle kasta ris så delades det ut såpbubblor och det var hur fint som helst. Kan bara tänka hur det ser ut på korten! Så vill jag också ha på mitt bröllop.

Ikväll ska jag till Douglas och så ska vi fira en kompis till honom som fyller år, trevligt trevligt! :)

Ha en bra lördag!

Du är en fin vän Lisa! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0