31 maj

Hejhej!

Det var väldigt trevligt hos Sebbe igår! :) Jag kom dit med Douglas vid åtta och så var vi kvar till ca halv två. Det var lugnt, inte så mycket folk men som jag sa..väldigt trevligt!

Idag har vi inte gjort så mycket. Kollat på reprisen av Robinssonfinalen (Jarmo skulle ha vunnit!), varit ute lite och sen bara slappat. Jag tog tre tåget hem och sen har vi varit hos mormor och morfar  för att det är morsdag. Min mamma fick en orkidé av mig som jag vet att hon tycker om :)

Nu ska jag lägga mig och kolla på en film och äta oliver för jag är helt slut. Är förkyld och så tror jag att jag har lite feber =/ Inte bra inte bra.


Jag älskar dig mamma!


Jag och Harry var i lekparken idag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0