6 maj

Hejhej!

Igår körde vi Spinning med innebandylaget och det var den jobbigaste träningen jag någonsin varit med om! :O Jag var påväg att börja gråta två gånger, utan överdrift. Det var sjukt jobbigt haha! :) Men riktigt bra träning är det ju. Efteråt kunde jag knappt stå på benen men idag känns det faktiskt förutom i rumpan som blivit väldigt öm av sadeln!

Idag har allt kännts mycket bättre när det gäller skolan. Vet inte vad det var med mig igår om jag ska vara ärlig. Nu sitter jag I Douglas säng. Han är iväg på ett möte och jag blev nyss klar med Psykologi uppgiften som jag började med igår kväll, känns bra!

Imorgon är vi lediga från skolan, lyx! :D Men jag och Douglas ska plugga imorn..vi håller på med en uppsats tillsammans så den måste vi göra imorn. Jag hoppas att det blir bra väder för då vill jag sitta ute på altanen, som i helgen =)

Ha det så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0