7 maj

Hejsan!

Igår kväll kollade vi hockey och så pluggade jag naturkunskap samtidigt. Det var en lugn och skön kväll, precis vad jag behöver nu fram till studentresan! Som bara en exakt en vecka bort nu! :D

Idag sov vi ut..sen flummade vi oss vilket egentligen händer ganska ofta haha. Jag har så roligt tillsammans med min älskling, blir aldrig uttråkad. Sen idag har vi varit en sväng till centrum med Hellan och sen pluggat en del. Jag har blivit klar med en del natursaker. Nu är Douglas iväg på en speciell grej och jag sitter här och luskar runt lite. Ska snar gå till gympan med Douglas mamma, sen vankas det hockey här i huset..Sverige-Tjeckien :) Men för min del blir det att plugga samtidigt...ingen vila!

Ha det gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0