8 maj

Idag fyller min kära morfar år! :D
Grattis morfar, jag älskar dig!
Mormor och morfar <3

Återigen är det fredag, så jävla skönt måste jag få säga! Det är verkligen mycket i skolan nu..usch! Och inte slipper man det för att det blir helg inte. Nej jag ska vila nu en liten stund sen blir det plugg samtidigt som hockeyn. Och på söndag ska jag och Douglas plugga också, så skolan följer med hem på fredagseftermiddagen.

Men även om jag måste plugga den här helgen också så ska det blir en rolig helg. Ikväll blir det mys med mamma och pappa (kanske träffar tjejerna senare också), imorn ska vi över till grannen och fira hans 30års dag och så ska jag höras av med Emmelie på kvällen och på söndag kommer Douglas hit och så ska vi fira morfar! Så jag får träffa släkten, det tycker jag ju om :)

Ha en bra fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0