Lördag

Det var trevligt hos grannen Magnus. Det var ganska mycket folk blandat i alla åldrar :) Jag var där i nästan två timmar sen gick jag hem till Sarah och Robin. Vid sju tog jag, Sarah, Lisa och Emmelie bussen in till Södertälje. Vi var bjudna hem till Jonas för att umgås med grabbarna som vi spenderade hela förra sommaren men, trevligt trevligt! :) Det var ett tag sen jag umgicks med dom grabbarna så det var lyckat. Men sen skulle dom flesta gå ut så jag och Lisa som inte var sugna på det tog tolv bussen hem, och lika bra var nog det för jag längtar efter att få krypa ner i sängen. Så jag ska faktiskt ta och göra det på direkten.

Imorgon ska jag åka en sväng med Filip och sen kommer Douglas hit så ska vi hem till mormor och morfar på kalas. Det ser jag fram emot! :)

Natti natti


Dom bästa vännerna man kan ha, det är ni tjejer! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0