10 november

Det gick bra att jobba idag och när jag kom hem somnade jag..det var skönt! Sen var det innebandyträning och den gick väl sådär. Jag vaknade jättehes idag och snorig och det blev inte bättre av att jag tränade. Halsen började göra ont redan vid uppvärmningen men jag bet ihop för jag vill väldigt gärna spela på lördag! :)

Då möter vi Örebro på bortaplan. Dom är också nykomlingar i div 1 och har inte förlorat en enda match hittills..Så det kommer bli en tuff men rolig match. Elene ska följa med och efter matchen ska vi hem till Annemie (min kusin och Elenes syster) så ska vi äta Tacos och sen festa ihop på kvällen. Det ska bli himla roligt att umgås med dom för det var längesen! :)

Imorgon är det onsdag och jag ska jobba 8-15.30. Vi ska ut i skogen på förmiddagen, det tycker jag om :) Man märker på barnen att dom tycker om det också. För dom är det ett äventyr varje onsdag, att gå igenom skogen och sen bygga kojor och klättra i träden, det är kul att se!

Men nu ska jag sova så att jag orkar upp imorgon!
Natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0