12 november

Idag har jag inte mått bra alls. Så vi kom överens på jobbet om att jag ska vara hemma imorgon och försöka få en tid hos Vårdcentralen för att undersöka min hals. Så det blir nog ingen match för min del i helgen och inte får jag umgås med mina tjejkusiner Elene och Annemie, så typiskt!

Istället får jag kurera mig här hemma i soffan med mina föräldrar och kolla Idol imorn. Och på lördag får vi se..det beror på hur jag mår och vad jag är för sjuk. Men lugnt blir det iallafall, väldigt lugnt.

Nu ska jag gosa ner mig i sängen och ringa Douglas :)

God natt


Kommentarer
Postat av: Otto

Buhu ... inte du oxå :( Shit va tråkigt, du som behövdes imorg ! Men men, vi får krya på oss vännen, så tar vi nya tag mot nästa match :) Ha en fin helg och lycka till hos Farbror Doktor. Kram

2009-11-13 @ 08:15:42
Postat av: Malin Andreasen

Nej du får inte vara sjuk i helgen :( Vi behöver ju dig! Du får kurera dig med te och godsaker i helgen :) Hoppas att du är bra tills på måndag i alla fall och att det inte är något allvarligt <3 Puss

2009-11-13 @ 09:57:46
URL: http://andreasen.blogg.se/
Postat av: Malin Andreasen

Nej du får inte vara sjuk i helgen :( Vi behöver ju dig! Du får kurera dig med te och godsaker i helgen :) Hoppas att du är bra tills på måndag i alla fall och att det inte är något allvarligt <3 Puss

2009-11-13 @ 09:58:04
URL: http://andreasen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0