15 november

Igår åkte jag med Douglas familj till E-tuna för att Douglas och Felix skulle spela match mot Segeltorp. När vi lämnat dom till sin samling åkte vi ner på stan. Douglas mamma gick och köpte en jacka och jag gick in på Gina Tricot en snabbis och kom ut med ett par lackleggins och två stickade tröjor, en grön och en svart. Prefekta att mysa i till ett par leggins :)

Jag sprang på lite släktingar också mitt i allt och det var kul! Innan vi sen åkte till matchen åt jag och Douglas lunch. Matchen gick jättebra och Douglas lag vann med 5-0 och Douglas gjorde första målet! :D

På kvällen åkte vi på bio med Simon, Ida,Kara och Idas lillebror +kompis. Vi skulle sett Paranormal Activety (hur det nu stavas) men den blev utsåld så vi såg Saw6 och den var helt okej..väldigt äcklig precis som dom andra filmerna.

Nu är jag hemma i Nykvarn igen och jag mår faktiskt mycket bättre idag än vad jag gjort. Jag har inte ont i halsen och ingen feber men är fortfarande täppt i näsan och hostar lite. Så det känns bra! :)

Jag ska umgås med mina kära föräldrar idag. Laga paj till dom och sen ska jag och pappa kolla innebandy och sen ska vi spela Monopol, mys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0