16 november

Hejsan!

En ny vecka med följd av nya möjligheter har nu börjat! Jag mår mycket bättre så allt känns för tillfället jättebra :) Det gick bra att öppna förskolan idag och att sluta 12.15 var underbart..när det gäller att jobba är jag en morgonmänniska så dom timmarna passar mig utmärkt. När jag börjat gå hemåt kom mormor körandes och snäll som hon var körde hon hem mig :) Jag fick då veta att vi är hembjudna till Jeanette,Denis,Harry och Lina nästa helg för att "fira" första advent. Det ser jag fram emot!!

Ikväll ska jag träna lite lugnt. Tänkte inte köra så hårt alls i gymmet och sen är ju innebandyträningen lugn för oss utespelare på måndagar. Imorgon jobbar jag 8-15.30, har träning och så kommer nog Douglsas hit :D


Idag tog Sarah körkort!!! :D
Bra jobbat gumman, jag är så stolt!


En av mina favoritbilder från vår Alanya resa, jag tycker den är underbar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0