19 november

Godmorgon!

Det gick bra igår på jobbet även om jag var trött emellanåt. Douglas kom hit vid halv sju och så handlade vi med oss glass och bullar innan vi gick till Filip & Amanda. Där lagade vi och åt jättegod tacos tillsammans och sen kollade vi på Bonde söker fru och Sverige-Italien :) Fast fotboollsmatchen var dålig så det blev mest att vi patade. Men det var en väldigt trevlig kväll!

Idag jobbar jag 9,30-18,30 så jag ska gå om en stund. Där nere i min stora och varma säng ligger Douglas kvar och sover..orättvist! Och sen när jag kommer hem har han åkt hem. Det är tråkigt!

Men vet ni vad som inte är tråkigt!? Att Lisa kommer hem ikväll :D:D:D Jag har saknat henne.


Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0