21 november

Hejhej!

Jag klippte mig igår och det blev väl helt okej. Det är ju alltid ovant i början, iallafall för mig. Men jag måste klippa mig ganska ofta nu en tid framåt för mitt hår är väldigt slitet =(. Vid tre hämtade Gunilla mig och så åkte vi hem till dom. På kvällen kollade vi när Douglas lag och lillebror spelade match. Eftersom att Douglas är lite sjuk så satt han på läktaren med oss andra. Efter matchen åkte vi hem och tog det lugnt och somnade ganska tidigt.

Nu är Douglas och jobbar och om en stund kommer mina föräldrar och hämtar mig. Jag ska kolla på herrarnas match kl 14 med Sarah,Lisa och Emelie sen får vi se vad som händer :)

Imorgon har vi hemmamatch mot Kumla 17.00, kom och kolla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0