26 november

Godmorgon!

Det blev ingen städning av mitt rum igår. Istället fixade och testade jag lite med sakerna som jag fick hem från Oriflame och H&M igår =) Jag tittade även i de nya katalogerna och hittade lite julklappar så det blir en ny beställning. På kvällen kollade jag på Paradise Hotel som egentligen inte är bra men bara för att jag började kolla kan jag inte sluta, skumt det där.

Idag är det torsdag och jag jobbar 9-17 sen ikväll är det träning som jag ser fram emot! :) Sen imorgon är det helg och den här helgen kommer bli toppen. Imorgon är det fredag (27 november) och då har jag och Douglas varit tillsammans i ett helt år! Så det ska självklart firas och det ska vi göra tillsammans med Simon och Ida. Sen på lördag har vi hemma match mot Skattkär som vi mötte vår första div 1 match och efter det ska laget ha glöggfest/lagfest tillsammans :)  Åå söndag är det första advent och vad kan passa bättre då än att "fira" det med sin underbara släkt!? Vi ska hem till min moster Jeanette, Dennis,Harry och Lina och det är något som jag ser fram emot!

Men nu måste jag göra mig klar och kila till jobbet.
Ha en bra dag!

P.S Jag vill att morfar och mormor ska veta att jag blir jätteglad när ni kommer och kollar på mina matcher även om jag kanske inte visar det så mycket efter en förlust men det är för att jag blir så j*vla arg! Men bara så ni vet, jag uppskattar det verkligen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0