3 november

Hejhej!

Dålig uppdatering jag vet...

Maskeradfesten som Sarah styrt hemma hos Jonas blev väldigt lyckad. Alla som var bjudna hade gått in för det så det blev jätteroligt. Jag var djävul, Lisa en tysk ölföicka, Sarah var sjuksköterska, Emelie var kissekatt, Helena var catwoman, Matilda var katt, Jonny och Joey var Adam och Eva m.m. Ni får se bilder sen! :) Senare gick vi ut på Olearys nya The Strip och det var helt okej. Innan vi åkte hem blev det kaos, jag blev oerhört ledsen, Douglas blev orolig och förbannad och började gå från Strängnäs till Södertälje för att läxa upp två personer men blev upphämtad vid McDonalds, som tur var! Tillslut kom jag hem och saker och ting löste sig.

I söndags var jag väldigt trött. Jag låg i soffan fram till halv sju på kvällen då Lisa hämtade mig. Vi åkte till Mariefred och kollade film med Douglas och Hellan :) Vi såg The Proposal och den var skitrolig! Sen följde Douglas med till Nykvarn och sov med mig <3

Igår jobbade jag 11-15 och när jag kom hem somnade jag. Jag har blivit förkyld igen och mår inte speciellt bra. Mitt emunförsvar har nog gett vika för alla hostande och snörvlande barn på förskolan hehe. Så igår kväll fick jag avbryta träningen och ikväll blir det ingen träning för min del :( Tråkigt!

Men jag ska jobba 11-17 idag och sen ska jag hem till mormor och morfar =) Dom ska på kryssning med mina föräldrar idag så jag ska ta hand om hundarna :)

Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Otto

Krya på dig gumman :)

2009-11-03 @ 14:41:52
Postat av: Sarah Dahlström

Han skulle aldrig klara av att läxa upp mig :)

2009-11-03 @ 17:50:38
Postat av: Sarah Dahlström

:/*

2009-11-03 @ 17:51:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0