30 november

I fredags jobbade jag 6.30-12.45 och sen åkte jag med 13.19 tåget till Douglas :) Vid fyra kom Simon och Ida och hämtade oss och så åkte vi till Strängnäs för att handla mat och sen åkte vi hem till Simon. Han hade en jättemysig grillkåta där vi grillade vårt kött och så  satt vi där hela kvällen. Vi åt middag, pratade, planerade lite inför Sälen och lyssnade på musik. Vid nio åkte vi till Strängnäs för att bowla :) Douglas hatar att bowla så han satt och drack öl och kollade på så körde jag och Ida mot Simon, det var jätteroligt! Men i slutet gick Douglas med på att göra en stöt och så lyckades han spräcka sina byxor haha :P Efter bowlingen körde Simon och Ida hem oss och innan vi somnade tog vi en dusch för att bli av med all röklukt från kåtan.

I lördags började Douglas jobba 11 och jag åkte hem för att spela match. Jag var skittaggad och det skulle bli så roligt. Men sen efter bara ett par byten får jag en knä i mitt lår vilket resulterar i en lårkaka och jag var tvungen att avbryta matchen :( Men tjejerna spelade bra och matchen slutade 1-1! =) Efter matchen var det lagfest under temat "glöggfest" och det blev väldigt lyckat även om jag haltade runt. Vi var hos Lena först där vi provade olika glöggar, åt pepparkakor och körde två roliga lekar. Senare var det dags för utgång och vi som hade åldern inne gick till 550 där vi dansade resten av kvällen :) När det stängde gick vi hem till Vargen och jag kom hem fem på morgonen...

Igår var det första advent och det firades med släkten på mammas sida :) Vi åkte hem till min moster Jeanette,Dennis,Harry och Lina. Där bjöds det på glögg och fika och det var så roligt att träffa alla. Lina hade blivit större och Harry var på bra humör som vanligt. Vid halv sex åkte vi hemåt och mamma släppte av mig hos Douglas. Vi kollade på Barcelona-Real Madrid som Zlatan avgjorde så att Barcelona vann med 1-0 och sen åkte vi hem till mig :)

Idag öppnade jag förskolan och jag var helt slut. Jag kan inte minnas att jag har varit såhär trött någon gång förut. Jag är en person som behöver mycket sömn och det har jag inte fått denna helg och det har verkligen känts idag. Så när jag kom hem låg jag och Douglas bara i sängen och kollade film tills han skulle hem.

Jag har ju egentligen träning ikväll men mitt förbannade ben hindrar mig..Jag som så gärna vill :( Får se hur det känns imorn men jag tror att det blir på torsdag tidigast, tyvärr.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0