4 november

Hejhej!

Jag kom nyss hem från jobbet. Idag på förmiddagen var vi ute i skogen med barnen och plötsligt började det snöa! Jag är inget stort fan av snö så för min del hade det kunnat vänta, men barnen blev väldigt glada :) Om en timme ska jag åka med Douglas mamma hem till Douglas. Jag ser fram emot en myskväll.

Idag kan man få vaccinera sig mot Svininfluensan här i Nykvarn..Jag tänker inte göra det. Man vet ju faktiskt inte vad det där vaccinet kan göra med kroppen + att man kan få biverkningar. Dessutom är det fler som dör varje år i vanliga vinterkräksjukan än vad som har dött i svininfluensan!

Nu ska jag lägga mig och vila en stund så att jag är pigg när jag kommer till Mariefred! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0