5 november

Hejsan!

Idag mår jag mycket bättre och har kunnat spela vår träningsmatch :) Men först jobbade jag 13-17.30 och det gick alldeles utmärkt. Matchen mot Sörmlands F15 slutade 4-4. Dom var jätteduktiga och vi var inte riktigt på topp så resultatet var helt rättvist. Jag blev väldigt arg efter matchen för att man fick höra massa gnäll...jag är så trött på det. Håll det inom dig!

Imorgon är det fredag igen och det ska bli väldigt skönt med helg :) Jag ska jobba 8-15.30 sen blir det en lugn kväll hemma med mina föräldrar och kanske Douglas också.

Ha det bra!


Kommentarer
Postat av: Malin Andreasen

Jag håller helt med dig Cissi!

2009-11-06 @ 09:01:51
URL: http://andreasen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0