7 november

Hejhej!

Gårdagen blev inte riktigt som jag tänkt men den blev väldigt bra endå. Efter jobbet åkte jag och mamma och handlade mat och jag hann även in på Skopunkten och fick med mig ett par stövlar hem :)
När vi kom hem lagade jag och mamma tacos tillsammans som vi sen åt tillsammans med pappa, såklart. Vid sju hämtade Lisa mig med sig egna bil ;) och så åkte vi till Mariefred för att vara med Douglas och Hellan. Vi kollade två perioder av en innebandymatch mellan Mariefred och Strängnäs och sen kollade vi på en film, Public Enemy. Det var en jättetrevlig kväll tycker jag!

Just nu är Douglas ´på jobbet. Han jobbar 10-15 idag och innan han skulle gå upp hade jag värsta mardrömmen och som vanligt var en orm inblandad. Jag vaknar helt svettig av att Douglas "knuffar" på mig...Usch jag hatar verkligen ormar! Hur som helst kunde jag somna om och sov enda till 12.30 och det behövde jag verkligen efter en veckas jobb och dålig sömn.

Ikväll ska jag och Douglas vara barnvakt åt grannflickan Saga :)

Ha en bra lördag!

Mina nya stövlar från Skopunkten, 299kr.
http://www.skopunkten.com/Damskor/Modeller/Stovlar?art=249289


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0