En månad kvar till julafton!

Tiden går ruskigt fort! Tänk att det snart är julafton :) Jag älskar julen just för att det är så mysigt att umgås med familjen,släkten och vännerna, det är det bästa jag vet! Om jag ska vara ärlig har jag faktiskt redan börjat lyssna på jullåtar här vid datorn och idag bakade jag och Douglas pepparkakor :D Det var jätteroligt och dom blev så fina så. Vi köpte glacyr i rött och grönt som vi "pyntade" pepparkakorna med =)

Sen ikväll har jag tränat och det gick bra. Vi var inte så många men träningen blev lyckad endå så det var bra. Imorgon öppnar jag igen precis som idag så jag ska snart lägga mig och sova. Igår kväll när jag skulle sova var inte Douglas trött så han kliade och masserade min rygg lite lätt tills jag somnat, det var mysigt. Men ikväll ska jag sova själv...




Vardagsmys med min favorit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0