Ett år tillsammans med Douglas! <3

Idag är det alltså ett år sedan som jag och Douglas blev tillsammans :)  Tiden har gått väldigt fort samtidigt som det känns som att vi har känt varandra mycket längre än en år. Hur som helst vill jag bara tala om att Douglas är en underbar pojkvän, han gör mig lycklig genom att få min att känna mig älskad, känna mig trygg, genom att få mig att skratta och genom att han bara är den han är...En väldigt snäll, rolig, ärlig och omtänksam person!

Jag älskar dig Douglas Smedberg <3





För er som inte vet hur jag och Douglas träffades tänkte jag berätta det.

Vi gick i paralellklass i gymnasiet i tre år men jag hade inte lagt märke till Douglas eller haft speciellt mycket kontakt med någon i den klassen. Men så kom resan till Spanien 10-17 oktober. Det var genom spanskan som denna resa ordnades och jag gick i fortsättningsspanska och Douglas gick i nybörjarspanska. Det var elever från båda ekonomiklasserna + Miche som åkte :) Under den veckan i Spanien "upptäckte" jag Douglas och tyckte att han var en snygg kille. Men det som jag la mest vikt på då var att han alltid fick mig att skratta :)

Så när vi en vecka senare kom hem från Spanien kunde jag inte sluta tänka på Douglas så jag tog kontakt med honom via msn och tillsammans med en stor del av Spaniengänget gick vi ut den 25 oktober på BK. Efter det fortsatte det efter att jag frågat om han ville träffa mig. Vi träffades i en månad ungefär och sedan den 27e november berättade jag för honom hur jag kände för honom och frågade om han ville vara tillsammans med mig, och ni förstår ju var svaret var :)


Kommentarer
Postat av: Elene

Va härligt :) grattis till er, ni passar så otroligt bra ihop :) glad för din skull kusin som träffat en så bra kille :) <3

2009-11-27 @ 11:28:53
Postat av: Emmmeli

GRATTIS BABE <333

2009-11-27 @ 17:51:58
URL: http://emmelieannajohansson.blogg.se/
Postat av: Malin Andreasen

Grattis vännen :)<3

2009-11-27 @ 20:41:52
URL: http://andreasen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0