Fredag den 13e

Hejhej!

Idag är det fredag den 13e, otursdagen sägs det. Men jag har inte råkat ut för någon otur än så länge och minns inte att jag har gjort det någon gång. Så det kanske är dags att släppa dom negativa tankarna om fredag den 13e! Hur som helst var jag och pappa ner till Vårdcentralen tidigare idag. Där gjordes ett halsprov samt blodprov (jag tycker att det gör skitont att ta blodproc i fingret så det var inte alls roligt). Proverna visade inget så troligtvis är det bara en ordentlig förkylning som jag åkt på. Det känns både skönt och lite jobbigt. Hade jag haft halsfluss hade jag fått antibiotika och på så sätt mått bättre om ett par dagar men nu kan det bli mer utdraget.

Hur som helst blir det ingen match för mig imorn. Det är jättetråkigt!Jag hade fått följa med och köra lite stödbyten men jag känner att jag inte skulle orka det och så får jag inte för mina föräldrar, det är ju en risk man tar om man spelar när man är sjuk. Sen räknar ju förskolan med mig hela nästa vecka också, jag ska öppna på måndag så vill inte bli sämre.

Så ikväll ska jag umgås med Douglas som jag inte träffat sen i söndags. Han jobbar just nu men när han kommer hem ska vi gosa ner oss i soffan och kolla på en bra film..Precis vad jag behöver.

Lycka till imorgon tjejer, jag vet att ni kan ge Örebro ett tufft motstånd! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0