Lördag

Herrarna vann sin match med 9-4 och jag kollade med Sarah,Lisa,Emelie och Malin =) Ikväll kollade jag och Sarah först en period när p94 spela sen plockade vi upp Malin och Emelie så åkte vi in till Södertälje för att fika. Det var jättemysigt! :) Jag har tur som som har så fina vänner..man har verkligen alltid roligt med er!

Snart ska jag gå ner och lägga mig så jag får ordentligt med sömn inför imorn. Jag ser verkligen fram emot matchen, det ska bli skitroligt att spela! Det känns som evigheter sen. Vi har ett himla bra lag också med bra kedjekombinationer och bra backpar. Innan matchen har vi fotografering med laget och sen ska vi äta lunch tillsammans. Det blir perfekt att vi får ladda tillsammans!

God natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0