Måndag

Det gick bra att jobba idag men det hände en ganska läskig sak. När jag hade rast och satt i personalrummet kom några barn springandes och sa att jag skulle komma för att en pojke blödde vid ögat. Självklart gick jag dit och då satt pojken i en frökens knä med papper hårt tryckt mot pannan..Han hade ramlat in i en hylla och fått ett jack i pannan =/ Men han blev hämtad av sin pappa och det behövdes nog sy. Sånt där är aldrig roligt och jag är lite lättad över att det inte var jag som var ensam med barnen för jag hade nog fått panik av allt blod och inte vetat riktigt vad jag skulle göra...eller så reagerar man helt impulsivt ?

När jag stängt dagiset åkte jag direkt till träningen och den gick bra. Nu ska jag snart gå och lägga mig för jag har en stickig känsla i halsen och så har jag nyst tre gånger på 10 min =/.



Hos dig är jag stark,
hos dig är jag underbar,
hos dig har jag allt,
där vågar jag stanna kvar

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0