Söndag

Pajen som jag och mamma lagade förut blev väldigt god! Så vi åt ost&skonkpaj med sallad förut och nu snart ska vi äta räktoast, mums! :) Innebandy matcherna som jag kollade på idag var ingen höjdare..Iaf inte Kvarnen vs Åker hehe..Nu ska vi äta lite sen ska jag försöka somna så tidigt som möjligt eftersom att jag öppnar förskolan imorn 6.15 ;)

All I need is you!


Sarah, Emelie och Lisa, jag är så glad att jag har er! :D
Med er har jag alltid roligt och jag litar till 100% på er alla tre.



Douglas, du får mig att må bra, du gör mig lycklig! <3




Mamma & pappa, ni ser alltid till mig bästa och ställer alltid upp för mig.
Jag älskar er!



Min släkt (alla kanske inte syns på bilden men alla var där), jag tycker om när vi träffas och umgås. Ni alla betyder mycket för mig och jag bryr mig om och älskar er!




Mitt lag!
Jag blir glad och mår bra av att träna, spela matcher och umgås med er tjejer och ledare! Ni gör mycker mer för mig än vad många utomstående säkert förstår. Vi är som en egen "liten" familj och jag tycker mycket om er alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0