Söndag

Idag är det farsdag så när min pappa vaknade och kom upp hade jag gjort iordning en bricka med ett ljus, kaffe,mjölk,bullar och ett paket :) I paketet var det tre deodoranter och han blev glad.


Jag & pappa <3

Douglas åkte hem för att umgås med sin släkt och familj och strax efter tre gick jag,mamma och pappa till mormor och morfar. Där var även, Jeanette,Harry,Lina och morbror Micke :) Vi åt god mat, fikade och umgicks. Lina hade vuxit en del och Harry var lika glad som vanligt. Det är roligt att träffa släkten! Tyvärr kunde jag inte ta några kort eftersom att min kamera fortfarande är hos Jonas =/.

Imorgon är det ny vecka och jag jobbar 11.45-15.45 sen är det träning på kvällen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0