Tillsammans är vi oslagbara!

Jag är så sjukt taggad till dagens match! :D Jag vill att matchen ska börja nu på direkten!! Vi har bra förutsättningar inom laget idag och om alla bara är på topp så tror jag att vi har en stor chans att ta tre poäng mot Kumla! Just nu ligger vi på sjunde plats i tabellen och Kumla på sjätte plats men då har vi två matcher mindre spelade än alla lagen som ligger bättre till. Så om vi bara vinner kommande matcher ligger vi väldigt bra till =)  

Idag ser vår laguppställning ut såhär:

Målvakt: Szilvia  (Patricia)
Bakar: Lisa&Sarah , Johanna Ottosson&Therese (Johanna Larsson)
Kedjor: Jag,Helena och Emma
Lena,Ladan och Johanna Bjälkmark
Malin,Emelie och Rebecca


Nykvarns damlag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0