13 oktober

Hejsan!

Dålig uppdatering har det varit men det här har jag haft för mig. Bilder kommer imorn =)

Lördagen blev väldigt lyckad! :) Först var vi ju hos Sarah en stund för att komma igång lite innan vi gick till Ottosson. När vi sen gick till Otto strax efter sju så var det trevligt även där. Fler från laget var där + lite annat folk och alla hade gått in för 80 tals temat, så det var kul :) Men sen vid tio blev vi skjutsade till Södertälje och sen till Vargen. Där var vi ett tag, bytte om och så innan vi gick ut på 550. Vi dansade resten av kvällen och det var kanonkul! :D När det stängde gick vi hem till Vargen igen innan Jonas körde hem oss.

I söndags gick jag på Turinge marknad med Lisa,Emelie och Sarah :) Det var mysigt enda tills det började regna..Då bestämde vi oss för att gå och käka på Goggos. Sen kom Douglas och vi kollade på Johan Falk 2 och 3 med mina föräldrar.

Igår tog vi det bara lugnt på dagen. Jag hade feber och ont i halsen så orkade inte göra så mycket..det blev ingen träning heller. Jag följde med Douglas hem och så kollade vi på när hans lag hade match :) Den slutade bra med att Linden vann med 6-5, så det var roligt. Sen åkte vi hem och kollade på den fjärde Harry Potter filmen innan vi gick och la oss.

Idag åkte jag hem vid tre, åt mat och sov enda fram tills tränigen. Jag är inte helt frisk men vill spela matchen på söndag så jag tränade. Det gick bra och otroligt nog kände jag inte av mitt knä. Så vi får hoppas att det gett med sig :)

Nu ska jag ringa mig pojkvän och sen sova!
Natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0