14 oktober

Hejhej!

Idag har jag jobbat på Tallbackens förskola 11-15. Det gick jättebra och barnen var så snälla så! Jag ska även jobba imorgon och på fredag 11.30-15-30 så det känns bra. Det är tråkigt i längden att bara gå hemma och att jobba med barn tycker jag ju om :)

När jag kom hem städade jag lite. Plockade undan kläder som låg och skräpade och så dammsög jag. Nu ikväll kollar jag fotbollen, Sverige-Albanien och just nu står det 3-0 till Sverige :)

Jag och Douglas tävlar om vem som jag avstå från godis längst och alla som känner mig bra vet att jag är ett riktigt godismonster så håll tummarna för mig! Det skulle vara så roligt att vinna över Douglas för han hatar att förlora ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0