15 oktober

Det gick bra att jobba även idag och jag ser fram emot imorgon! :) Jag tror faktiskt att det här är något som jag skulle kunna utbilda mig till, förskolelärare.

Imorgon fyller min farbror Leffe och min faster Jeanette år så vi ska hem till min faster och fira henne. Leffe och hans fru Carita är utomlands men det ska bli roligt att träffa övriga släkten! Sen så kommer nog Douglas hit imorn också och stannar tills söndag.

Träningen ikväll gick jättebra och jag kände inte av knäet någonting :) Men nu får det hur som helst vila några dagar och på söndag har vi hemma match mot Linköping klockan 17.00.

Såhär såg jag ut när det var 80 tals fest hos Ottosson i lördags!




Jag, Sarah, Lisa och Emelie började hemma hos Sarah :D






Sen kom vi till Ottosson (till vänster) :)


Mitt kära lag, eller ja delar av det ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0