16 oktober

Grattis till er båda på er födelsedag! :)


Leffe står längst ut till vänster och Jeanette längst ut till höger!


10 favoriter:

Färg:
Svart, grå, röd
Mat: Tacos
Musik: Lyssnar på det mesta
Film: HitMan är väldigt bra
Bok: Vet ej
Sport: Innebandy
Årstid: Sommar
Veckodag: Lördag
Glassmak: Gammaldags vanilj
Tid på dygnet: Kvällen

9 för tillfället:

Humör:
Glad men lite trött
Smak: Frukost
Kläder: Svarta chinos och en lila/rosa topp med en rosett på
Bakgrund: En säng/soffa, tavlor, tv-bänk och en tv. 
Nagellack:
Lila
Tid: 10.24 
Omgivning:
 Vårt datorrum
Irritationsobjekt: Ingeting

8 nuvarande:

Bästa vän:
Sarah, Lisa, Emelie och Douglas
Screen name: Har inget
Husdjur: Har inget
Piercing: Bara i öronen, 4 st
Förälskelse: Douglas!
Musik: Lyssnar inte nu
Bil: Jag äger ingen
Kyss: Hoppas på en massa kyssar från Douglas idag! :)

7 senaste:

Alkohol:
X-cider och körsbärsvin
Mat: Fläskpannkaka igår
Dryck: Sojamjölk
Biltur: I måndags när jag och Douglas blev hämtade av hans pappa
Kyss: I tisdags av Douglas såklart!
Spelad låt: Beds are burning
TV-program: Mammas pojkar

6 har du någonsin:

Dejtat någon av dina bästa vänner: Nej
Brutit mot lagen:
Ja men inget allvarligt
Blivit arresterad: Nej
Badat naken: Ja i badkaret ;) 
Varit med på TV: 
Ja för många år sen var mitt lag med i Lilla Sportspegeln
Pussat någon du inte känner:  Ja

5 nej tack:

Skor:
Platåskor 
Mat:
Lax
Musik: Smurftecno
Dryck: Whiskey
Personlighetsdrag:
Negativ

4 saker:

Du gjorde igår kväll:
Tränade, satt vid datorn, kollade på Mammas pojkar och pratade med Douglas i telefonen
Du kan höra just nu: Det är faktiskt knäpptyst
Du inte kan leva utan: Min familj/släkt,vänner, pojkvän
Du gör när du har tråkigt: Sitter vid datorn, läser, kollar tv eller pysslar

3 personer:

Du kan berätta allt för:
Sarah,Lisa och Emelie
Du tycker om: Douglas, mamma & pappa
Du inte gillar: -----

2 val:

Kaffe eller te:
Te
Vår eller höst: Vår

1 önskan:

Att Sarah,Lisa,Emelie och Douglas föralltid står mig lika nära som idag!


Nej nu ska jag göra mig klar för snart är det dags att jobba! :D


Kommentarer
Postat av: EJ

Jag älskar dig Celina, och kommer alltid finnas där det vet du!

2009-10-16 @ 11:16:06
URL: http://emmelieannajohansson.blogg.se/
Postat av: Elene

Haha, lilla sportspegeln va en hit :P

2009-10-16 @ 12:10:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0