19 oktober

Det gick bra att jobba hos mamma igår och när jag sen kom hem vilade jag en stund med Douglas. Matchen mot Linköping gick väldigt bra. Jag spelade med Johanna Ottosson och Helena och det var vår bästa match hittills, vilket spel! :) Det gick bra för hela laget men vår kedja var inne på 3 mål framåt och 0 bakåt. Jag lyckades göra två mål och blev matchens lirare också vilket var roligt :D Lisa och Emma gjorde också varsitt mål och matchen slutade med att vi vann med 4-3.

Efter matchen kollade jag och Douglas på film innan vi gick och la oss. Idag har jag jobbat 11-15¨på samma förskola som förra veckan och jag ska vara kvar där hela veckan! Men nu måste jag byta om till träningen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0