2 oktober

Hejhej!

Igår morse ringde Laila från vikarieförmedlingen och frågade om jag ville jobba på Gammeltorps förskola och självklart ville jag det! Jag blev superglad :D Så jag jobbade där 8.30 - 16.30 med barn som var 1-3 år. Allt gick jättebra, till och med när jag för första gången någonsin skulle torka en barns rumpa haha :D

På kvällen hade vi träning som vanligt men det gick inte så bra för mig pga mitt knä. Men jag fick numret till en naprapat som jag ska ringa!

Idag är det min 19års dag! :) I natt och imorse har jag fick många fina sms av mina vänner och släktingar, tack! :) Vid sex ikväll kommer min kära släkt och det ser jag fram emot. Och självklart kommer Douglas också, min älskling som jag inte träffat på över en vecka! =/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0