20 oktober

Tiden går verkligen undan. Det är redan slutet på oktober och som tycker att jag nyss fyllde år! Jag antar att det dagarna går fortare när man jobbar..framför allt när man har roligt på jobbet som jag har :) Det känns riktigt bra på den här förskolan och dom är nöjda med mig så jag ska fortsätta där resten av månaden och även november månad! Imorgon ska jag jobba 9-13 och då på förmiddagen ska vi gå till Folketspark med barnen som har med sig fika och så, det ska bli roligt!

Efter jobbet ska jag kanske klippa mig. Det beror på om jag känner för det :P Annars får vi se. Jag har ju ingen träning imorn så det blir nog en lugn kväll hemma bara.

Men nu ska jag sova så att jag är pigg imorgon!

God natt


Jag och Douglas har snart varit tillsammans i ett år!
Den 27 november.
Och jag som fortfarande känner mig nykär!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0