21 oktober

Hejhej!

Idag var vi i folkparken med barnen och det gick jättebra. Det var skönt och roligt att göra något annat än att leka inne :) Så varje onsdag har barnen med sig fika och så går vi till skogen.

Nästa helg är det Halloween och då har Sarah och Jonas styrt en maskerad fest hemma hos Jonas som sen leder till utgång :) Det ska bli riktigt kul och igår satt jag och funderade vad jag skulle vara. Man behöver inte vara något som har med Halloween att göra men jag ska vara en hondjävul! Jag har horn och klänning hemma så det passar bra men jag ska köpa en djävulsudd och lite annat också, så det blir bra!

Imorgon jobbar jag 11.45-15.45 sen ska jag laga middag här hemma och sen är det träningsmatch mot Telge på vår träningstid 19.30 börjar alltså matchen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0