22 oktober

Hejhej!

Det gick bra att jobba även idag även om jag var tvungen att ryta till mer än vanligt. Men sen efter mellanmålet blev det bättre! När jag kom hem stod mamma och lagade mat så det blev ingen matlagning för mig idag..

Träningsmatchen mot Telge idag gick helt okej. Vi förlorade med 3-4 men spelade bra tycker jag. Jag var center idag med Lisa och Malin som forwards och det gick bra, Lisa som annars är back skötte sig briljant :) Vi var inne på ett mål bakåt men gjorde våra tre mål framåt, Malin två och jag ett så det var väldigt roligt. Efter matchen var det mycket frustation eftersom att både dommarna och seketariatet slarvade idag..men det är sånt som man får ta.  Jag blev även kallad hora av en tjej som inte tålde lite fysiskt spel men det skrattade jag bara åt..jag tycker det är så larvigt! Sandra Engelbrandt som spelat med oss för något år sedan har kommit tillbaks och spelade sin första match idag vilket gick jättebra tycker jag, kul att se! :)

Imorgon är det fredag och jag jobbar 11-15 och sen plockar Douglas mamma upp mig så följer jag med hem till dom :) Vi ska ha en myskväll!


Jag tycker om er tjejer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0