25 oktober

Hejsan!

Det blev som sagt en efterlängtad myskväll i fredags hemma hos Douglas. Först lagade vi tacos som jag älskar och sen kollade vi Idol och Cirkus Möller :) Det var en bra kväll.

Igår blev jag hämtad av mamma och pappa och så åkte vi till Södertälje. Jag köpte det sista inför maskeraden på lördag och sen köpte jag även två par jeans leggins från Vero Moda, en mysig kofta och en svart spetsklänning från H&M och smink :) Sen kollade jag på herrarnas match med Sarah,Lisa och Malin och dom vann! Sen var det dags att göra sig iordning inför kvällen. Min farbror Leffe fyllde 50år den 16e oktober och igår firade vi honom i Oxvreten :) Hans fru Carita och tjejer som Leffe varit fotbollstränare åt (mammas lag) hade ordnat en överraskningsfest till Leffe och det var jätteroligt. Så släkt och vänner till Leffe var där och Filips band spelade också! :D Det var en kväll fylld av glädje, tårar, skratt och dans! Men när klockan närmade sig tolv så gick jag och Douglas hem. Vi båda var trötta och skulle upp tidigt idag. Jag ska spela match med div2 laget (jag var nykter igår, drack en öl till maten bara!) och Douglas har åkt iväg på fotboll, Hammarby-AIK.

Jag i min nya klänning från H&M









Min farbror Leffe! :D



En väldigt rolig kväll!

Min farbror Leffe är en enastående person, one of a kind! :)


Kommentarer
Postat av: Elene

Du får skicka alla bilder till mig sen :) <3

2009-10-25 @ 13:46:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0