29 oktober

Idag är det en ny dag med nya möjligheter och tacka gudarna för det! Ilskan igår rann av mig i duschen och sen hade jag och Douglas det mysigt innan vi somnade :)

I tisdags var vi som sagt i Strängnäs på Arbetsförmedlingen och så hann jag även med lite shoppning. Jag köpte en cool svart väska med dragkedjor på sidan från Lindex, en svart plånbok och två nitarmband som också var från Lindex :) När vi kom hem bakade vi chokladmuffins med smält mintchoklad och nötter ovanpå..det var faktiskt dom godaste muffinsarna som jag ätit!  :D

Douglas åkte nyss hem och jag ska snart gå och jobba. Sen ikväll ska jag på hockey med laget , SSK-HV71. Det ska bli roligt! :)

Ha en bra dag!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0