31 oktober

Hockeyn i torsdags var lika rolig som jag trodde! Och att SSK lyckades vinna var ju ett stort plus :) Igår jobbade jag 9-16 och det gick jättebra. Jag var ensam kvar med fyra barn på min avdelning, första gången ;) Men det gick jättebra!

Igår kväll tog jag,Lisa och Sarah tåget till Mariefred. Vi gick hem till Hellan som styrde innan vi skulle ut :P Det var vi tjejer, Hellan,Chris,Mackan,Sebbe,Kara,Bill och så kom Douglas förbi en stund också =) Det var jättetrevligt. Sen tog vi bussen in till Strängnäs för att gå ut på Underbar. På vägen dit hittade vi två kundvagnar och jag hoppade självklart i och tjejerna gav mig fart....rätt in i trottoarkanten så att jag välte! Haha. Som tur var gick det bra så vi kunde skratta! :D Inne på Underbar hade jag skitroligt. Det var lagom med folk, bra musik och vi dansade hela kvällen. Det fanns stänger som vi hade roligt med hela gänget och brevid oss var det en kille som var seriös för han klädde nämligen av sig haha. Hur som helst hade jag en toppenkväll som slutade vid halv tre då vi blev hämtade av Niclas och Simon, tack för det! =)

Bilder kommer men inte idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0