4 oktober

Nu är det oktober och det märks på vädret....mulet och regn! =/ Idag har vi hemma match mot Surte och jag börjar bli väldigt nervös. Douglas åkte iväg vid tio. Han ska kolla Hammarby idag och förhoppningsvis kommer han tillbaks hit sen :)

I fredags fyllde jag år och dagen och kvällen var perfekt! Mina föräldrar kom in och sjöng för mig och så fick jag mina presenter. En parfym, en fotoalbum och en kokbok :) Sen städade jag lite och vid ett kom min Douglas. Jag fick en bamse kram och en otroligt fin bukett med 10 röda rosor och så fick jag ett halsband, en silverkedja med en berlock som var ett rött hjärta :)

Innan släkten kom vid sex gick jag och Doulgas och handlade och sen bakade vi chokladbollar och dom blev supergoda! Vid sex kom släkten och det var nästan alla som var här..det gjorde mig glad :) Vi fikade och umgicks och jag fick jättefina presenter av allihopa och jag visade dom mitt rum med alla bilderna som jag ordnat med.

Senare kollade vi lite på hockey och sen på film. Som jag redan sagt, jag hade en toppendag! :)

Igår kom Sarah,Lisa och Emelie hit och fikade. Det var trevligt :) Sen åkte jag,Douglas, pappa,Elene och Benge in till Scaniarinken och kollade på SSK-Modo och efter det mös jag och Douglas hemma med film.

10 röda rosor från Douglas <3



Jag fick även en bukett rosor av mina bästa vänner igår! :)


Min släkt!


Här bakas det chokladbollar!


Pappa med sina tre syskon :)


Jag och underbara Harry <3


Mamma hade bakat så mycket gott till mitt och pappas kalas!


Morbror med kusinen Lina :)

Mitt rum
Nu har jag alla som jag älskar i närheten hela tiden!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0