6 oktober

Hejhej!

I söndags innan matchen gick jag och Lisa en promenad :) Det var härligt. Matchen gick riktigt bra och vi vann med 6-3, vi ägde matchen! :) Synd bara att jag vred till knät (låter värre än vad det var) och var tvungen att gå av i mitten av tredje perioden.

Efter matchen gick jag till Micke där Douglas och Johan också var så kollade vi på Arn:)
I måndags jobbade jag på Winklerska förskolan 7.30 - 16.00 och det gick bra. Det var väldigt roligt! Efter jobbet åkte blev jag och Douglas hämtade av Douglas pappa och åkte hem till honom.

Idag sov vi ut och sen kollade vi på Inside Man och sedan gick vi och fikade innan jag åkte hem.


 

I fredags när jag fyllde år så tänkte jag lite på hur det senaste året har varit och vad som hänt i mitt liv. Och jag kom fram till att det har varit ett otroligt bra år! :D

*Först och främst har jag träffat och blivit tillsammans med Douglas! <3
*Jag har tagit studenten!
*Jag har varit utomlands två gånger, Spanienresan för ett år sedan + studentresan
*Mitt innebandylag har vunnit div 2, kvalat och tagit oss upp till div 1!
*Jag har fått en till underbar kusin, Lina <3
*Jag har testat på båda dom yrkena som jag är mest intresserad av nämligen servering och att jobba på förskola

Något som jag önskar att den här listan innehöll var en punkt där det stod att jag tagit körkort men tyvärr =/ Det kommer..jag är så nöjd endå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0